18.1.06

this beat is... in bcn!



Pump up the jam

Pump it up
While your feet are stompin'
And the jam is pumpin'
Look at here the crowd is jumpin'





El primer cassette, que vella i estranya que sona aquesta paraula, que em vaig comprar va ser una mena de megamix de Technotronic. I ho dic amb el llenguatge de l'època perquè en realitat allò no era un mix de res. Eren dues cares amb les mateixes cançons a cada cara que em vaig comprar al mercat dels dijous de granollers i em va costar 400 ptes. Recordo tot això però no recordo perquè exactament em vaig comprar aquell i no cap altre dels hits que corrien pel món. Tampoc recordo quina edat tenia. Però era molt petit. Vaig ser força precoç en el tema de la música. Això si que ho recordo. La qüestió és que em vaig introduir en la música amb Technotronic! Si ho penses així, és molt dur. El vídeoclip no el recordo tant d'aquella època però és tot un document i un referent d'aquella escena musical.
Deixant la nostàlgia i passant a la notícia, el fet és que resulta que ara, gràcies al Razzmatazz, tinc la possibilitat de ballar en directe aquell cassette que m'escoltava tantes tardes de cap de setmana estirat al sofà amb el meu walkman. Divendres 27, tots al razz a moure frenèticament les reebok classic mentre fem una mena de "pajaritos" amb els braços al ritme de: this beat is, this beat is, this beat is...

1 comment:

Anonymous said...

Hey pump the jam! recordo aquesta cançó i la podria canturrear, tatarejar o el que sigui amb aquesta entonació meva tan acurada.. però ni idea que el grup es digués Technotronic!!!

de totes maneres crec que no caldria que els coneguem a aquestes alçades.... no?