8.5.07

dues nits...


últimament els meus caps de setmana es resumeixen en les seves nits. així doncs, aquest ha estat el meu cap de setmana:

1a nit, la del concert de bellesa insuperable. al millor de l’any, diuen. més de 60 minuts de cançons que em fan deixar de respirar fins que no acaben. les paraules que ens vénen al cap són, més o menys per aquest ordre: àngel, preciós, màgic, conte, elfa & ninfa, amor?

2a nit... la dels pantalons grocs i poca cosa més. amb una mica de más de lo mismo que ja avorreix. fins que deixi d’avorrir. nit amb final estrany. encara no l’entenc.

lluitem per recuperar el dia en els meus caps de setmana!
el que ve promet ser un primer pas...

2 comments:

Anonymous said...

a mi la músika d'aquesta dona em transmet bogeria, ganes d'aixecar els braços i les cames i moure el cap fent ganyotes i cridant gilipollades ajja.l'estava mirant i me contingut per no aixecar-me i liar-la a l'estudi a les 2 de la nit!! records brotha'!!...cada dia stas mes sonat eh puta..jajaj

Anonymous said...

PANTALONS GROCS???
VAS SORTIR DE FESTA AMB UNS PANTALONS GROCS???????
No siusplau.....diguem que no has arribat a aquest extrem...!!!