25.3.07

dijous 22 de març. hipotètica conversa que no vaig tenir amb algú:






algú: així has estat a madrid?

marc: sí.

algú: i què has fet?

marc: doncs... el meu dia de jo amb mi mateix a madrid es resumeix en... taxi fins la terminal C. esmorzar. avió. molta son. em desperto i tinc temps d’escoltar 3 temes nous. taxi fins Prado del Rey, tve. em trobo amb gent que em presenta a gent. faig la meva feina. correcte. taxi fins al centre, ara acompanyat. baixem a la zona pija: “Goya con Velázquez, por favor”. m’acomiado. em perdo. fujo en metro cap al que sí que conec. no localitzo al meu amic de madrid però sí que parlo amb l’amiga madrilenya de barcelona. per fi arribo a la zona de los austrias. busco places conegudes però res. trobo una terrassa al sol on degusto un plat de lentejas caseras y un filete ruso y una caña mentre veig els nens que tornen del cole. ho trobo deliciós. és el que volia. parlo amb barcelona. passejo de tornada i reconec carrers que em tornen records. taxi fins a la T4. avió. son. em desperto per escoltar un sol tema o dos. taxi fins a casa mentre organitzo el dia de demà per telèfon. i ja està.

algú: ah... està bé la teva feina, no?

marc: sí.

7 comments:

[eva] said...

Pues ahora me toca a mi! Jo tb vull lentejas! :D

Anonymous said...

jurrr, estos dies tots xafem los madriles...ajjaja
escolta marc, a quina agència estàs ara exactament?? crec que ho vas dir fa mil anys en algun mail, pro la veritat, me fa maaaandra buscar-ho, jissss
ja dius. hast'ara
bsets

marc. said...

ai estelita estela! treballo a Vinizius Young & Rubicam. Perquè ho vols saber?? xcert, mos veiem x setmana santa?*

sinsi said...

****RECLAMO derecho de imágen de la primera foto!!!!! ya sabes tú, ladrón de fotos! :-)

Anonymous said...

Ei xiquet, que vaig de bòlid!! Veges tu ara revisant correus què aclariríem!!! ajjja I sí, si que ens veiem si no emigres a algun altre lloc els dies sants.
a vore, encara està per confirmar però pensava anar cap ahi divendres o així. Estic pendenta de renfe o cotxe pq uns amics tb van, pro encara no he tingut temps de trucar, fiuuuu.
Bueno, quan sàpiga algo te dic. Chaus. Besitos

Anonymous said...

No necessiteu ningu a la teva feina?
Puc ser la teva assistant i acompanyar-te a Madris el proper cop?jajaja
Podré canviar el plat de lentejas (ecccccsssss) per alguna altra cosa? Callos tampoc...mmm...amanida típica de madrid?

Anonymous said...

Hooola Marc!!!
Què tal, com has passat les pasques?? Jo vaig star per barna, sorry per no haver dit res pro tampoc anava amb gaire temps...dissabte vam na a concert al Razz i cubates gratis (impensable a Barna)
Com stas? Espero fer una altra visita no massa lluny en el temps, així a vore si quedem per fer el café...o la cerveseta!!
Visita el meu flog de tant en tant i deixa'm post, no sigues mangante!
bsitos