27.4.08

a la platja llunar



i de cop em poso a escoltar música de l'espai en una platja que també podria ser una lluna. i així faig desapareixer tots els hooligans massa obssessionats amb els seus cossos que em destorbaven i aconsegueixo que només quedi ella: una noia seminua que podria dir que m'agrada. almenys ara i aquí. ella em mira amb un sol ull per entremig dels seus braços bruns i jo em deixo portar per la música, jugo amb la meva imaginació i em perdo per la seva llarga cabellera. allà, enmig de la platja llunar... a més de 1000 km de casa meva.

3 comments:

Irene said...

enamorar-se durant 5 minuts d'un desconegut, mola.
Tenir un somni eròtic a la platja no. geeeeeens!
jejejeje

com estas guapo? ja fa dies que no ens parlem.

vicenç said...

no, imaginar-te una escena eròtica en una platja és certament perillós pq hi ha certes coses que no es poden dissimular...

[eva] said...

platges de les canaries...