29.4.08

en lars i les noies




Tots ens sentim s o l s.


Per això el primer que fem quan arribem a casa és
engegar la [tele].

Per això encenem els llums de tota la casa
buscant calidesa.

Per això xategem i ens obrim a desconeguts
que
en realitat no ens fan cas perquè parlen amb
*3* o + //persones// a la vEgADa o miren vídeos a youtube...

...però
ens
és
igual

i ens conformem amb els seus mon-o-sí-labs o smileys ;) per resposta perquè…
ens sentim s
o
l

s.



inspirat per la pel·lícula "lars and the real girl" de craig gillespie.

7 comments:

Indeleto said...

... a vegades si que ens fan cas...


;P

emedemarta said...

que maco marc..

emedemarta said...

eii!! si si, ja queda poquet per veure aquest nou pentinat!!

yeah!!

Irene said...

no diré res que ja no t'hagi dit.

jajajajaja

Irene said...

encara et sents sol o q?

Irene said...

oh....golpe bajo y chungo chungo...!

vicenç said...

ai què maco és aquest film, pots palpar la desesperació d'una persona davant la soledat...
jo, quan em sento sal, surto de casa i vaig al mar, em quedo allà a l'espigo, rodejat de ningú, mirant la immensitat del mar, respiro profundament i l'embriaguesa de la sal em fa sentir menys sol i més esperançat...