23.10.07

D'en juriol, el hip hop i el meu espai...

a veure com ho lligo això... 1) el meu colega va marxar. el meu colega de feina q li diem juriol va marxar de l'agència. perquè es diu oriol, i d'aquí juriol. no va marxar per això sino perquè... no ve al cas, però no pel nom. li vam fer un vídeo. no perquè marxés... en plan "eh! ves-te'n!" sino per acomiadar-lo. un vídeo homenatge o algo així. és que resulta que ell es va disfressar un cop de krilin perquè s'hi assembla. i bueno i d'aquí el vídeo. algunes són conyes relacionades amb l'agència però... bueno, hi surto jo, una mica. 2) l'uri/juriol/oriol fa il·lustracions, o sigui, a més de la seva feina que és dissenyador o director d'art, com en diem a la nostra professió pedant. de fet ja en vaig parlar quan vaig explicar lo del blog del niño prodigio. del juriol vaig parlar, no de la professió. que ja s'acostava a la il·lustració. ha sigut com la seva nova afició i a mi m'agraden molt les coses que fa. el cas és que el primer projecte de la nova feina, perquè quan va marxar va anar a una altra agència... el primer projecte és un videoclip/viral en base a les seves il·lustracions! és diu el feo del barrio, el vídeo, i això, que és molt xulo i a més la cançó mola molt perquè, bueno, és hip hop de veritat, no del publicitari. 3) mentre treballava amb mi el juriol es va fer un myspace amb les seves il·lustracions, vídeos i cosetes i jo no. i jo volia eh? però no sabia quan ni què ni com. m'ha costat però ja el tinc. el meu espai que encara ha de créixer... i crec que ja ho he lligat tot... com la maionesa.



4 comments:

[eva] said...

jajaja, marc goku!!! Qu diver!

Anonymous said...

Gran concert el d'ahir.
Que tal la Party d'en Raul?
Aquest matí quan m'he llevat he recordat que tenia una calavera dibuixada a la ma.
Quin estil el meu.

Irene said...

Oh, no ho he pogut resistir...!!!

Irene said...

quina por la veu aquesta...
però molt bò.