27.1.07

adeus o tchao?



tots coïncidiem en que aquesta foto de totes era la millor. a mi també m'agrada. guardo molt bon record d'aquesta, la meva segona estada a lisboa. un viatge que, sempre que m'ha tocat, he definit com molt poc turístic i molt surtidor a l'estil dels d'allà, concretament dels estudiants d'allà. un excel·lent break de finde molt esperat per mi. vam fer una bona pinya els 4, probablement com mai ho havíem fet. les distàncies uneixen, diuen. m'agrada viatjar per segona vegada a una ciutat. i encara m'agrada més viure-la com un ciutadà més. agraïments al nostre guia -enhorabona per l'aprovat, per cert. passejar sense mapes, anar de rebaixes, menjar frango a l'ast per 3 euros en un pis gran i cèntric, prendre birres als carrers del barrio alto o dinar una tosta mista en un bonic mirador amb una gran banda sonora de fons són coses que et fan sentir més lisboeta que no pas barceloní. una llàstima no entendre massa l'idioma per comunicar-me amb els amics d'allà. adeus lisboa? no! tchao lisboa.


4 comments:

Josep Maria said...

Doncs tota la raó del món ! M'alegro moltíssim que us agradés la sortida, i torneu amb un bon gust de boca de Lisboa. Aquestes sortides, encara es poden repetir... Tot és agafar un calendari i ganes de voltar, aquí o allà, però voltar... Voltar (tornar en portuguès).

Per cert... Tchao...

Anonymous said...

Break segurament ben merescut i ben aprofitat...!
Un petó!

Anonymous said...

señales... de humo. ueeee!!!
bsitos

Anonymous said...

M'alegro que ho passessi-ho tan bé.
Lisboa enamora.
:)

Ens veiem aviat,
Ernest