12.1.07

un dia



un dia de. un dia de viatges dels llargs, cansats però reparadors. de sentir-me vip prenent un cafè vip dolentíssim amb més vips.
de treballar al costat d’un vell savi del meu món. de retrobar-me amb l’illa de la primavera i la calma i les mosques i el gran mar. de menjar bé sense mirar preus. un dia de comoditats en general i un dia de deixar-me enganyar per una vida de privilegis que encara no em toca però. però m'agrada. sé que només és un dia. no m’hi acostumo. no m’hi acostumo.

8 comments:

[eva] said...

Canaries? Que fixe? Jo tb vull!!!

marc. said...

ja! però no és u mateix nari de vacances uns dies que un sol dia: arribar-hi a les 14h (una hora más en península), dinar i fer reunions fins les 19h i a les 20h agafar el vol de tornada i arribar a les 00h a bcn. just a business trip.
ps: sembla que ets la meva única lectora, snif! thanx

Josep Maria said...

Una setmana i una avió et portarà a una hora menys també... Però aquest cop podràs "Descontrarir, curtir, gozar...".

Llàstima que serà amb aquests vols low-cost i no tindràs un suc de taronja a l'avió ;-)

Anonymous said...

La única lectora diu...pos mira el JM com ha anat corrent a escriure't!! Estic recuperant els vostres blogs, perquè com jo m'he fet un fotolog...a.k.a.flog...pretenc que us el mireu de tant en quant també, que és molt maco, molt jo, molt reietó!I m'hi escribiu cosetes, per donar-li vidilla...però com que a quien quire algo, algo le cuesta....pos sé que toca escriure...
Algú m'ha entès??
Un besico a tots

Anonymous said...

Ieaaa
cuanta animació!!
jo que volia passar-me per ací per tindre notícies del marc i em veig que tots esteu ací abonats!!!
com diu la irene, eso eso, vidilla, jo a vore si enguany estic més al loro dels blogs (jo tb tinc un fotolog irene, ja em deixaràs algun post, t'agrego pel link del josep maria -per cert, no sé si a tu et vaig arribar a conèixer-)
Bueno marc, ja dius alguna cosa. Encara estas vivint amb el vi? has passat a un estadi superior que vas i tornes de business trip a canàries en un dia? xiquets, bsitos i q us vaja b, no us oblideu!!
estela

[eva] said...

BON VIATGEEEEEEEEE A LISBOOOOOA!!!! Muas! Recordeu: ligar no es lligar sino trucar per telefon... per si de cas :P

Anonymous said...

actualitza, actualitzaaaaaaaaaaaaaa

Anonymous said...

Hahaha, El meu portàtil es va estavellar quan estava navegant en aquest lloc última vegada que vaig estar aquí. I durant els últims 2 mesos he estat buscant aquest weblog, per la qual agraïda que es troba una vegada més! : D