1.1.07

benvinguts a l'any del porc!





aquest nadal. aquest nadal
m'he quedat aquí despés dels dos últims nadals fora, he vist coses maques i he estat amb gent maca, he guanyat una mica més d'inseguretat ciutadana, m'he oblidat del que m'havia d'oblidar més del que em pensava, no he escrit tots els missatges que volia escriure per transmetre els meus desitjos, insòlitament he comprat bons regals sense estrés, m'han fet bons i esperats regals, no he anat al gimnàs però com si ho hagués fet, he tornat a tenir càmera digital i li he tret més profit que mai, no he creat, tampoc he treballat (m'ho mereixia) ni tampoc m'he fet un myspace, he disfrutat dels colegues a la meva -aviat seva- ciutat, he descansat molt, molt. ja s'ha acabat. comença lun nou any, el del porc, i encara em falten unes ulleres noves per renovar-me del tot! ...sigo buscando...

No comments: